Una imatge val més que mil paraules: ¿comunicar o informar?

Màrqueting i publicitat, difusió, creativitat, innovació d'usos o tractaments, xarxes socials, etc. Ens agraden les xarxes socials, però també les reunions i debats, així com les fotos de grup, fins i tot a vegades la publicitat sobre un lloc. Cada vegada són més les candidatures que tenen campanyes de màrqueting, creen els seus productes i altres elements publicitaris però... Com ho podem fer perquè els nostres missatges calin, es divulguin més enllà de la foto icònica? Quan podem donar-nos per satisfets amb la imatge d'un lloc? Quin és el millor eslògan per protegir el patrimoni mundial? Com podem fer perquè el negoci de la imatge repercuteixi també en la recuperació dels béns culturals més enllà de la difusió que se'ls doni? Aquestes són algunes de les moltes preguntes que ens podem fer front a la comunicació i el màrqueting ... necessitem aprendre, però també girar les nostres posicions respecte a tot això.

 
Inscripcions
- 30 setembre 2017: data límit per a la presentació de resums
- 30 octubre 2017: acceptació de comunicacions.
- 15 de gener 2018: data límit per enviament de textos definitius.

més informació
CIME UCM GCP Menorca Talayotica IME